poniedziałek, 21 maja 2012

MOJE INSPIRACJE

Moja koleżanka ,która występuje pod pseudonimem OLKA FASOLKA I RYŻ,jest jedyną i kompletną pomysłodawczynią tego bloga.To z jej inicjatywy powstał ten blog i bardzo jej dziekuję za pamięć o mnie.Kiedyś spedzałyśmy wspólnie czas na medytacjach.Myślę ,że ta medytacja wciąż jest aktywna ,lecz zatacza coraz większą przestrzeń,gdzie fizyczność nie jest konieczna i czujność pozostaje wspólna.
Zachęcam więc do czujności ,czuwania i medytacji,razem lub osobno,w tym czasie i w tej przestrzeni.

MOJE INSPIRACJE-Osoby,ktorym wiele zawdzięczam,dzięki którym,odkryłam czym jest miłość.



nauczyciel duchowy G.C.(znaki zastrzeżone)
Dr.Krzysztof Romanowski
Dr.Anna Romanowska
Mattijas Hunecke
Cloude Diolosa
John Lennon
Jimi Hendrix
Roman Polański
życie,doswiadczenia duchowe,internet.

Brak komentarzy: